Steadfast Tin Soldier (joanerges) wrote,
Steadfast Tin Soldier
joanerges

Україна на фото залізничників Рейху. Частина І

*зітхаючи* Ну ніщо більшість читачів не проймає Отже, дуже цікава та, я б навіть сказав, унікальна підбірка фото про німецьких залізничників на території України (звідси; витягнуто те, що однозначно ідентифікується з Україною (Мінськ, Смоленськ, Брест і т.п. до уваги не брав); підписи перекладав як міг з німецької за допомогою гугл-перекладача, тож не все розумів в абревіатурах, такі опускав + можливі технічні неточності). Думаю, буде особливо цікаво френдам hogo_cz, carabaas, reibert, sparrow_hawk (ти вже бачив кольоровий Дніпропетровськ 70 років тому?), i_grappa, zalizyaka, magistr111 та іншим, небайдужим до військово-історичних цікавинок... З огляду на те, що фотографій – аж 153, розбиваю на три частини.



Установка ручного перемикача № 102 на київському вокзалі. 1942. Фото: RVM (Bandelow)


Санітарний поїзд серед руїн станції Знам’янка. Жовтень 1943. Фото: Walter Hollnagel


Німецькі вояки на невідомій станції в Україні. 1943. Фото: Walter Hollnagel


Вагон італійського дизайну для перевезення поранених вояків. 1943. Фото: Walter Hollnagel


Роботи на залізничному вокзалі в Києві. 1942. Фото: RVM (Bandelow)


Пропагандистське фото, покликане продемонструвати безперешкодну доставку харчів військам у окупованій Україні. 1942. Фото: RVM (Steiner)


Миколаївський суднобудівний завод. Локомотиви очікують на ремонт, який був організований тут для них у грудні 1941 року. Квітень 1943. Фото: Walter Hollnagel


Зв’язківці Імперської залізниці за роботою на невідомій станції в Україні. 1942. Фото: RVM (Steiner)


Праворуч – збудований у 1943 р. в Ельблонгу локомотив 52 5548 з депо Долинської (зараз – Кіровоградської обл., тут і далі уточнення щодо сучасного географічного розташування - мої - Joanerges, позначення «DI»), знищений після нападу партизанів на півдні України (був відновлений, після війни залишився у СРСР). На рейках – ще один локомотив з того ж депо (52 2263, збудований у 1943 р. концерном «Геншель», після війни використовувався польською залізницею). Жовтень 1943. Фото: Walter Hollnagel.


Доставка питної води до поїзду (вагон пруського типу). 1942. Фото: RVM (Steiner)


Ешелон на трасі П’ятихатки-Долгіцево. 1942. Фото: RVM


280-мм гармата на залізничній платформі у Криму. Фото: RVM


Санітарний поїзд серед руїн станції Знам’янка. Жовтень 1943. Фото: Walter Hollnagel


Результати атаки радянської авіації на станцію Знам’янка. Жовтень 1943. Фото: Walter Hollnagel


Відновлені вагони як тимчасове житло. 1941. Фото: RVM (Below)


Київ. 1942. Фото: RVM (Steiner)


1943. Фото: RVM (Hollnagel)


Німецькі трактори «Ганомаг» завантажують під наглядом офіцера Вермахту на платформу на станції Карлівка (зараз райцентр Полтавської обл.) на залізничній лінії Полтава-Красноград-Донецьк з огляду на наступ радянських військ. 12 вересня 1943. Фото: RVM (Wolff Altvater)


Там же


Там же


Київ. 1942. Фото: RVM (Ittenbach)


Вантажівку Вермахта встановлюють на платформу на невідомій станції в Україні. 1942. Фото: RVM (Bandelow)


Радянські військовополонені розбирають завали на станції Севастополя. 1942. Фото: RVM (Ittenbach)


Станція Севастополя. 1943. Фото: RVM (Hollnagel)


Танк Panzer III на вантажній платформі "Köln 12489" десь в Україні. Вояки розмовляють з медсестрами Червоного Хреста. 1943. Фото: RVM (Bandelow)


Завантаження руди. Кривий Ріг. 1943. Фото: RVM (Hollnagel)


Завантаження з вантажівок «Форд» вугілля. Кривий Ріг. 1943. Фото: RVM (Hollnagel)


Станція десь в Україні. 1942. Фото: RVM (Шустера)


Локомотив польського типу проходить залізничний переїзд туманним ранком у Знам'янці в Україні. 1943. Фото: RVM (Hollnagel)


На проміжку між Сімферополем та Бахчисараєм. Серпень 1943. Фото: RVM (Hollnagel)


Відновлення залізничного моста через Донець на лінії Харків-Курськ. 1942. Фото: RVM (Below)


Відкриття залізничного мосту через Дніпро у присутності генерала транспортних військ Рудольфа Герке. 1942. Фото: RVM (Below)


Зруйнована станція Харкова. Квітень 1943. Фото: Walter Hollnagel


Відновлення підірваного залізничного мосту у Херсоні. 1942. Фото: RVM (Ittenbach)


Зруйнований міст через Дніпро в Кременчуці. 1941. Фото: RVM (Schuster)


Зруйнований міст через Дніпро в Кременчуці. 1941. Фото: RVM (Schuster)


Діти, що працювали у залізничних майстернях у Києві. На задньому плані очікує на ремонт локомотив 57 1894 з депо Козятин. 1942. Фото: RVM (Ittenbach)


Дерев’яні загородження для захисту залізничної станції від нападу партизан. 1943. Фото: RVM (Korte)


Локомотив 57 2217, що прибув до Севастополя з депо Відня, південь Криму. Після війни машина залишилася у СРСР. 1943. Фото: RVM (Hollnagel)


Локомотив 57 2430, який наприкінці 1941 року потрапив до депо Фастова. До цього він був у депо Фленсбургу, потім у Данії, звідти вже потрапив до України. Тут він очікує з ешелоном на залізничному вокзалі у Києві. У 1943 р. машину повернули до Німеччини, після війни її використовували у Саарі. 1942. Фото: RVM (Ittenbach)


Якщо подивитися уважно, неушкодженим залишився тільки фасад станції в Дніпропетровську. 1942. Фото: RVM (Bandelow)


Поблизу зуйнованої станції у Дніпропетровську. Незабаром підряд на її відновлення отримає французька фірма. Але вже за рік вокзал підірвуть при відступі Вермахту. 1942. Фото: RVM (Bandelow)


Новий міст на Дністрі між Україною та Молдавією. Старий був підірваний у червні 1941 року при відступі Червоної армії. Загородження з колючого дроту повинні захищати від нападів партизан. Видно також місцевих селян з худобою біля пересохлого русла річки. 1942. Фото: RVM (Schuster)


Завантеження у вагони французького типу. 1942 Foto: RVM (Schuster)


Локомотив прусського типу з депо Дніпропетровська (позначення «DN») проходить мостом у напрямі Знам’янки. Два вагони попереду – для захисту від підриву партизанами. За словами автора фото після проходження поїзда міст було підірвано. Листопад 1943 р. Фото: P. Schramm


Міст через Дніпро біля Дніпропетровська, що був важливою ланкою в постачанні Рейху залізною рудою з Кривого Рогу та марганцевою рудою з Нікополя. 1943. Фото: Walter Hollnagel


Вечір на станції Іслам-Терек (зараз – смт Кіровське) у Криму. Серпень 1943. Фото: Walter Hollnagel


Завантаження українських остарбайтерів на станції Долинська. Серпень 1943. Фото: Walter Hollnagel


Військовий локомотив 52-ї серії тягне на перегоні Ковель-Київ експрес-поїзд для вояків Вермахту, що отримали відпустку. Такі поїзди зазвичай прямували до Рейху найкоротшим маршрутом. Вересень 1943. Фото: Walter Hollnagel
Tags: military, unknownukrainians, Вторая Мировая, сам собі увіф, фото, історія
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 35 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →